Wniosek o dopuszczenie do egzaminu sprawdzającego

WNIOSEK O DOPUSZCZENIE DO EGZAMINU SPRAWDZAJĄCEGO

Dane osobowe

Podaj pesel (11 cyfr)
Podaj nazwisko
Podaj imię (pierwsze)
Podaj datę urodzenia (dzień - miesiąc - rok)
Podaj miejsce urodzenia

Dane korespondencyjne

Podaj ulicę / nr domu / nr lokalu
Podaj miejscowość
Podaj kod pocztowy (np. 25-312)
To pole jest wymagane
Podaj numer telefonu
Wprowadź poprawny adres e-mail np. imie.nazwisko@gmail.com

Zawód, którego ma dotyczyć egzamin

Podaj zawód, którego ma dotyczyć egzamin

Zakład, w którym ukończono przyuczenie

Podaj NIP zakładu pracy (10 cyfr)
Podaj nazwę zakładu pracy - imię i nazwisko właściciela lub współwłaścicieli
Podaj ulicę / nr domu / nr lokalu
Podaj miejscowość
Podaj kod pocztowy (np. 25-312)
To pole jest wymagane
Podaj numer telefonu
Podaj numer umowy o przyuczenie
Podaj okres przyuczenia (dzień – miesiąc – rok)
Podaj zakres przyuczenia

Osoba składająca wniosek ponosi odpowiedzialność za treść złożonego oświadczenia z wszelkimi prawnymi konsekwencjami podania nieprawdziwych danych.

To pole jest wymagane

Do podania należy dołączyć oryginały następujących dokumentów:

Młodociani pracownicy:

  1. Umowa o pracę w celu przygotowania zawodowego w formie przyuczenia do wykonywania określonej pracy. *
  2. Zaświadczenie pracodawcy potwierdzające ukończenie przyuczenia z podaniem czasokresu oraz zakresu przyuczenia i potwierdzone przez cech. *
  3. Oryginał dowodu opłaty za egzamin z podaniem imienia i nazwiska zdającego, dokonanej wyłącznie na niżej podany rachunek bankowy.

* - dokumenty wymagane

Należy przedstawić oryginały dokumentów wraz z kopiami w celu ich uwierzytelnienia.

Osoby niepełnosprawne ubiegające się o dostosowanie warunków i formy przeprowadzenia egzaminu do indywidualnych potrzeb składają dodatkowe dokumenty informujące o powyższej sprawie.

Nr rachunku bankowego, na który należy wpłacić opłatę za egzamin: 98 1240 4416 1111 0000 4951 3464

Szanowna/y Pani/Panie, prosimy zapoznać się z poniższą treścią i zaznaczyć odpowiednie pole wyboru. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w Wniosku o dopuszczenie do egzaminu, jest dobrowolne i nie wpływa na realizację usług związanych z przeprowadzeniem egzaminu. Administratorem Danych Osobowych, przekazanych przez Panią/Pana, jest Izba Rzemieślników i Przedsiębiorców 25-312 Kielce, ul Warszawska 34.

Klauzula informacyjna:

Mając na uwadze przepisy wynikające z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO), przekazujemy Państwu informacje o przetwarzanych przez nas danych.

Administrator Państwa danych osobowych.

Administratorem Danych Osobowych jest Izba Rzemieślników i Przedsiębiorców 25-312 Kielce, ul Warszawska 34 (zwany dalej Administratorem). Można się z nami skontaktować w siedzibie, listownie lub osobiście pod adresem e-mail: sekretariat@izbakielce.pl, lub tel. 413447653

Cele i podstawy przetwarzania.

Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu:
a) prawidłowej realizacji usług określonych w Regulaminie (art. 6 ust 1 lit b RODO),
b) monitorowania jakości świadczonych usług (art. 6 ust 1 lit f RODO),
c) wystawienia faktury, rachunku lub prowadzenia sprawozdawczości finansowej (art. 6 ust 1 lit c RODO),
d) dochodzenia roszczeń lub obrony interesów prawnych Administratora (art. 6 ust 1 lit f RODO) ,
e) wywiązania się przez Administratora z obowiązków prawnych wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów (art. 6 ust 1 lit c RODO) ,
f) marketingu własnych towarów i usług oraz marketingu towarów i usług podmiotów trzecich, z którymi Administratora współpracuje bezpośrednio lub pośrednio w związku z świadczonymi usługami w oparciu o odrębnie udzielone przez Panią/Pana zgody lub w oparciu o prawnie uzasadnione interesy Administratora lub podmiotów trzecich (art. 6 ust 1 lit a, f RODO);

Przetwarzanie na podstawie uzasadnionych interesów Administratora

Szanując Państwa prawa i wolności oraz interesy Administratora polegające na ciągłym dążeniu do podniesienia jakości świadczonych usług uznaliśmy, że sporadyczne kontaktowanie się w celu monitorowania jakości świadczonych usług w tym badania Państwa losów zawodowych, nie będzie ingerować nadmiernie w Państwa prywatność, ani nie będzie stanowić nadmiernej uciążliwości.
Decydując się na takie działanie uwzględniliśmy następujące okoliczności:
• składając wniosek (formularz), zawarli Państwo umowę na świadczenie określonej usługi wobec tego to naturalne, że oczekiwaliście Państwo jej realizacji;
• oczywistym jest również, że Administrator dba i dąży do podwyższania jakości świadczonych usług, a Państwo będziecie najlepszym ich recenzentem;
• wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom uznaliśmy, że będziecie zainteresowani pozostałą naszą ofertą i realizowanymi usługami.

W ramach marketingu i monitoringu naszych usług i podmiotów trzecich nie przekazujemy nikomu Państwa danych osobowych, w ten sposób ograniczamy krąg osób mających do nich dostęp.
Zapewniamy przy tym, że ochronimy Państwa prywatność, poprzez:
-- korzystanie jedynie z danych dotyczących sfery zawodowej Państwa życia. Interesuje nas jedynie to, co dotyczy pracy, a nie życie prywatne;
-- korzystamy jedynie z danych, które Państwo powierzyli nam w trakcie zlecania wykonania usługi.

Odbiorcy danych osobowych.

Odbiorcami Państwa niektórych danych osobowych będą następujące kategorie podmiotów:
a) podmioty, z którymi Administrator współpracuje bezpośrednio lub pośrednio w związku z świadczonymi usługami – w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji zamówienia; przypominamy, że Administrator udostępnia Pani/Pana dane osobowe wyłącznie w zakresie i dla celów związanych z realizacją usługi;
b) podmioty współpracujące z Administratorem dla potrzeb należytego funkcjonowania, jak również świadczenia usług lub wykonania umów, w tym dostawcy usług technicznych (tacy jak firmy telekomunikacyjne, hostingowe, właściciele serwerów i przestrzeni, w których przechowywane są dane, podmioty oferujące usługi związane z prowadzeniem działań promocyjnych przez Internet);
c) podmioty świadczące na rzecz Administratora czynności z zakresu rachunkowości i sprawozdawczości finansowej;
d) organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów prawa;
e) inni usługodawcy zewnętrzni przy pomocy których Administrator prowadzi swoją działalność;
f) odbiorcy z obszaru EOG, w ramach ratyfikowanych przez Administratora porozumień, bez Państwa zgody nie będą udostępniane dane osobowe poza obszar EOG.

Okres przechowywania danych.

Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe do chwili cofnięcia na ich przetwarzanie, zgłoszenia żądania ich usunięcia lub innego podobnego żądania.
Dane będą przetwarzane przez czas wymagany przez przepisy prawa, dochodzenia, wykonywania lub obrony roszczeń prawnych Administratora. Dane osobowe będą przechowywane z zachowaniem niezbędnych środków technicznych i organizacyjnych umożliwiających odpowiednie ich zabezpieczenie w celu ochrony Państwa praw i wolności;

Prawa osób, których dane dotyczą.

Na podstawie RODO przysługuje Państwu:
a) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
b) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych;
c) prawo do usunięcia danych osobowych;
d) prawo do ograniczenia przetwarzania danych;
e) prawo do wniesienia sprzeciwu;
f) prawo do przenoszenia danych;
g) prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych wyrażonej na podstawie art. 6 ust 1 lit a RODO;
h) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa).

Obowiązek podania danych.

Podanie przez Państwa danych jest dobrowolne, ale proszę wziąć pod uwagę, że są one niezbędne do realizacji przez Administratora usług.

Zautomatyzowane podejmowanie decyzji.

W stosunku do Państwa danych nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany.

Izba Rzemieślników
i Przedsiębiorców
w Kielcach

ul. Warszawska 34
25-312 KIELCE
Dom Rzemiosła - IV piętro

tel: +48 41 344 76 53
fax: +48 41 344 73 29
e-mail: sekretariat@izbakielce.pl

Godziny otwarcia

  • Poniedziałek 7:00 - 15:00
  • Wtorek 7:00 - 15:00
  • Środa 7:00 - 15:00
  • Czwartek 7:00 - 15:00
  • Piątek 7:00 - 15:00